Contact opnemen met de klantenservice van Zara? 

18 januari 2019

Posted in Helpdesk en Servicedesk

Zara is een winkelketen die iedereen vast wel kent. Je kunt er betaalbaar kleding van de laatste mode kopen. Het is voor iedereen betaalbaar en ze hebben een ruim assortiment waarin voor iedereen wel wat bij zit. Het kan echter voorkomen dat je niet altijd tevreden bent met de kleding die je bij Zara koopt. In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met de klantenservice van Zara. 

Alle informatie over de klantenservice van Zara vind je bij deklantenservice.nl 

Soms is het gewoon nodig om even de klantenservice van een bedrijf te bellen. Laatst moest ik dus ook contact opnemen met de klantenservice van Zara. Ik had namelijk in de winkel een topje gekocht, maar daar bleek bij thuiskomst een gat in te zitten. Dat vond ik natuurlijk ontzettend vervelend. Om die reden was ik met het topje teruggegaan naar de winkel waar ik het had gekocht, zodat ik het om kon ruilen met een nieuw topje. Toen ik eenmaal bij de winkel aan was gekomen en bij de kassa vroeg of ik het topje kon ruilen, werd aangegeven dat ze het betreffende topje helaas niet meer in mijn maat hadden. Daar baalde ik natuurlijk ontzettend van, want ik heb uiteraard niets aan een topje dat te klein of te groot is. Het topje online bestellen was ook geen optie, daar deze online niet meer op voorraad was. Daarom was ik ook helemaal naar de stad toe gereden om het topje in de winkel te halen. De medewerkster in de winkel vertelde mij toen dat ik wel kon proberen om de klantenservice van Zara te bellen. Wellicht konden zij mij dan verder helpen. Zij kunnen namelijk in hun systemen zien welke winkels welke producten nog op voorraad hebben of dat er wellicht nog voorraad is in het magazijn. Met deze nieuwe informatie reed ik weer naar huis. Toen ik eenmaal thuis was aangekomen, besloot ik op zoek te gaan naar het nummer van de klantenservice van Zara. Klantenservicenummers zoek ik altijd op via https://deklantenservice.nl/. Deklantenservice.nl is een website waar over de klantenservice van verschillende bedrijven van alles op kunt zoeken: 

  • Contactinformatie 
  • Informatie over de klantenservice 
  • Informatie over het bedrijf 
  • Uitgeschreven keuzemenu 

Ik ging dus via https://deklantenservice.nl/ op zoek naar de klantenservice van Zara. Ik had al gauw de juiste pagina gevonden. Ik kon in een oogopslag zien waar ik naartoe kon bellen of mailen en met wat voor vragen ik allemaal bij de klantenservice terecht kon. Ik belde de klantenservice van Zara op en navigeerde door het keuzemenu. Via https://deklantenservice.nl/zara/ had ik al een voorproefje gekregen van het keuzemenu, dus ik wist precies op welke knop ik moest drukken. Ik werd meteen doorverbonden naar een vriendelijke werknemer. Ik legde mijn verhaal uit en meteen ging zij voor mij aan de slag om te kijken of het topje nog ergens te vinden was in mijn maat. Volgens het systeem was er nog een topje in een van de filialen aanwezig. Zij liet dit topje naar mijn filiaal sturen, waarna ik het een aantal dagen later zou kunnen ruilen. 

Neem nu contact op met de klantenservice 

Ik heb mijn topje uiteindelijk kunnen ruilen met een nieuw exemplaar dat via het andere filiaal is overgekomen. Ik ben ontzettend tevreden over de manier waarop de klantenservice van Zara dit heeft afgehandeld. Wil jij ook contact opnemen met de klantenservice van Zara of van een ander bedrijf? Kijk dan op https://deklantenservice.nl/ voor alle informatie over het bedrijf en de klantenservice.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn